Att vara ärlig

Att vara ärlig handlar inte bara om att säga sanningen och inte ljuga. Det handlar även om att säga det där lilla extra. Idag gjorde jag det, jag sa något som verkligen var direkt från hjärtat. Jag sa även precis som det var och fick gensvar och en viss ny förståelse. Efter två timmar bestämde jag mig för att gå och strax efter sjönk den där tomheten in tillsammans med tyngden av något obeskrivbart. Därefter tog jag upp mobilen (Jag är alltid den som skickar första smset) och skrev

"Det som egentligen känns jobbigast är att jag upplevde det som att du aldrig verkade tycka att jag var värd att kämpa för"

Jag insåg inte förrän orden stod framför mig att det var precis så jag känt hela tiden. Inte en enda gång har jag tänkt att det var egentligen det som störde mig mest. Jag kommer aldrig älska någon så som jag älskade dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0