Hello

När jag vaknade idag hade jag bara ett namn i huvudet. Blev själv förvånad över det, då det är en gammal historia. Ville bara ta upp telefonen och skicka ett sms.. Så som jag gjort så många gånger en gång i tiden. Jag skulle skriva en fråga som egentligen inte rör den här personen men som jag ville ha svar på..

Hur kommer det sig att vissa personer aldrig riktigt lämnar en? Att de gör ett sådant starkt intryck och ger en minnen som aldrig kommer att suddas ut? Att man någonstans alltid undrar vad personen är eller gör..

Vi har nog bara en enda stor kärlek. Vi får nog bara uppleva en riktigt passionerad romans som aldrig riktigt tar slut.. Min stora kärlek är absolut inte samma som den jag älskade mest. Dessa personer är helt olika, så olika som man kan bli. Deras gemensamma drag är att båda en gång ville ha mig, den ena skulle aldrig ha lämnat mig, den andre skulle aldrig våga satsa på oss helt.

Idag är jag inte aktuell för någon av dem. Men hur går man vidare med dessa två i bagaget? Bra sex och attraktion är lätta att finna.. Men dessa fjärilar i magen lyser med sin frånvaro. Jag känner inte behovet av närhet och alla känslor som borde finnas där existerar inte. Jag känner mig kall.. Jag känner mig tom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0