Kort update

Att sammanfatta senaste veckorna går inte. En nygammal bekant har blivit en allt större del av mitt liv och det gör saker och ting lättare.. Iaf känslomässigt.

Drömmer mig fortfarande bort till ett eget hem och en perfekt tillvaro men än så länge så ser det fortfarande likadant ut som det gjort ett tag.. Jag vill bara ha något som är mitt. Här bor Jag. Det här är mitt hem och här stannar jag. En trygghet för Adriana. Något som varar ett tag.


Jag har svårt att komma fram till vad jag vill. Jag är rädd att det ska bli missförstånd och allting ska raseras. Jag känner själv att jag är krånglig, vilket egentligen inte är min mening. Jag vill ha det så enkelt och okomplicerat som möjligt.


"Cause when I'm with you hours seem like minutes"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0